Two children go to see a painter to ask him to teach them how to draw. When they arrive at the castle of teacher, everything seems closed. They knock on the door, nothing happens. They insist, the door opens. The children enter into the mystery of the work of the painter, the mysteries of the reflections in the cat's eye.