In 1980, David Batista, French photographer, is arrested by the police, suspected to have commited a series of crimes in the East of France. Commissioner Désanges and lieutenant Charles lead investigation. Their discovery is going to collide with the esoteric world, get them to come across a witch prisoner of an Egyptian statue. This meeting is going to take them deeply into a world of horrifying shivers.