In distant imaginary time of tales, Madeleine and Jean live isolated at the edge of a somber mountain lake. They form a couple since Jean took in the young woman. Amnesic, Madeleine is marked with the cheek by the cross of the exiles. One day, Jean fishes for an enormous fish in the stomach of which he discovers a sleepy but very alive little boy. It will be the beginning of the events which will bring back the past of Madeleine.