And what if memories became a reality? Romanesco, an elderly and single man, realizes that an object is missing from his collection. He sets out to find it in the depths of his memory. Now that he old, will Romanesco have acquired a power over his memories?
Puzzle features the melancholic character of Cantor Dust Man, Sébastien Loghman's previous film.