Arto is sixteen years old. It is the first time he goes on holiday alone, in the mountain. He has to join friends in a refuge, but he gets lost in a very wild nature. Surprised by nightfall, he finds shelter with cow gaurdians, a young man and his sister. If the boy seems to want to help him find his way, the girl, beautiful and imperceptible, retains him by her charm. Very quickly, Arto is the prey of an acute desire for this girl who seems to have a privileged relation with nature and the strange powers on animals.