Two children, misled in the confusion of ages and maturity, try to lighten themselves tso they may fly again. These two naive spirits are going to upset the ambient inertia and bring in spite of them all the human beings they cross into a dreamlike journey. It is aboard a wrecked boat that these two small princes are going to invent a strange machine which will restore the taste of life and will offer especially to these two free spirits the possibility of realizing their dream.