In the burning vastness of the desert, a man is buried up to his neck in the sand. A woman, dressed in red veils, heads for the horizon without taking any notice of him. Awoken by the intoxication of his senses, he manages, after many efforts, to extract himself from his sand cradle. Then his quest for desire truly begins.