Sacha, depressive cop on the verge of hysterics, holds in his car Souad, his pregnant wife, and Alice, his mistress and colleague, for a journey which he himself does not know the outcome. After several days on the road, the car is immobilized in a Serbian village in the middle of nowhere. Sacha loses control of the situation. In this strange and well kept place, our three lost souls are going to give birth to their disputes. They will only be two for the journey back.