In a world where all rolls along smoothly, twenty-five-year old Geneviève has everything going for her: beauty, carefreeness and material comforts. All is set out for her, like in a fairytale; her destiny will be crowned by the love of a young man who wishes to marry her. A life orchestrated by an entourage determined to make of her the perfect young girl that she has never actually been.