Two people meet in a café in Paris and it is love at first sight. A glance and a light of attraction are transformed into nostalgic love during their journey through the city light.
The Little Cloud is the first movie in the series 7 Short Films About Love. Every court will be filmed in a different country and will have love for central theme.