Summer, 1988 in Corsica. Vanina, fourteen years old, paints the town red with her cousin and sixteen-year-old sister. The teenagers slip out of the house on the quiet to go and dance and meet up with boys in the only nearby disco.
To get to the nightclub, they walk beside the highway, on wilderness paths, crossing the Col de Venaco beneath the big, starry sky of the mountains. A long, five and a half mile walk.