Louis Do is a thirty-five-year-old comic book artist. Depressed, he draws compulsively but no longer believes in it. One tormented night on a refuge island, Anita and Gabriel, his friends and collaborators, visit him and try to help him. Then, like an embolism, the creatures that populate his drawings burst into reality.