While about to take off, Monica, the owner of a famous influencer cat named Diva, and Jack, an international thief whose dog Chichi swallowed a stolen ruby, dis- cover that their pets have gotten lost on the tarmac. The owners – and their pets – must team up to find their loved ones. But they don’t know that Brandt, a cop hot on their heels, will do anything to get his hands on the ruby!