Welcome to the mediatic circus games! Since his big arrival at the head of the Evening News, Cédric Saint Guérande, aka “CSG”, is THE favourite anchor in France. His ratings are through the roof and are stirring jealousy even inside La Grande Chaîne where he’s the undisputed star. Power play, manipulations and dirty tricks: the struggle is relentless, and the outcome, necessarily spectacular.