Sentenced to life for the crimes of his gang, this repenting good giant seems to have reached serenity. But the Chief Warden can't stand it. For him, the inmates are here to serve their sentence. To suffer. To atone. Felix has to endure his time like everyone else. That is the rule. Félix's happiness is based on a secret: Every night his eyes crawl out from his body, spread hummingbird wings and fly away. Every night, he travels the world as he pleases. In his cell, Felix is a free man.