The garden of Perlimpimpim is a magical place where mushrooms, rabbits, briars and beetles sing and dance to music that seems to come from thin air. It's also the refuge of the Last Red Riding Hood, coveted by a witch of a grandmother and a big bad wolf who refuses to wear a muzzle any longer.