Stéphane and Maxime have been friends for a long timeI ever since they studied together for the entrance exam to the music academy. Maybe itUs the profession (violin making) they both exercise or the fact that daily habit has come between them, but, without knowing it, they have grown apart. Life holds no secrets or surprises for them any more. Then, one day, a gifted, rather prudish young violinist, Camille Kessler, enters their lives and shatters the routine. Maxime and Camille fall in love, but Stéphane doesnUt think it possible. With the secluded life he has so patiently built around himself what does he still believe in? Music, for sure, Rbecause itUs like a dream.S But not in feelings. ThatUs too disturbing. Without even consciously intending to, he begins plotting ways to take the young woman away from Maxime. But it is the best way to put himself on the line. The experience throws a harsh new light onto this heart in winterI At the end of it will he still be able to say, RI donUt love you.S ?...