Maurice and Rosa have been together for years. He's bored with his job of driving cabs at night. She can't get to sleep and finds feeble excuses to constantly call him on his mobile phone. She discovers that for an hour every night he never answers his calls. She's convinced that he's with another woman. She eventually discovers the truth: Maurice goes to a club to dance the tango.