Two brothers share their lives between the lodge they live in and their mother, whom they very often visit. François is washed by his mother while Pierre spends his time at the window staring at a woman's apartment. A man, Georges, comes to settle in the second pavilion of the vacant lot. The brothers get to know him. One day a woman, Simone, comes to visit him. Pierre recognizes in her the woman he looks at the window. Pierre is obsessed with Simone that he wants for himself. By force, he forced Georges to go and live with his mother in exchange for Simone. Pierre has free rein to live his love with Simone. Very quickly he will realize that she is not the wife of a single man.