Paul has just bought a charming waterfront hotel in the heart of France. In debt for the next ten years, he sets to work with his beautiful new wife Nelly. "La vie est belle" for the young couple who soon have a child and a thriving business. This lovely provincial, family-run hotel quickly attracts many locals, tourists and young lovers. Paul however, is working like a dog, and becomes increasingly irritated and high strung. He starts taking sleeping pills and is aware of a voice in his head expressing doubts. Still, all is well and life goes on. Then Paul becomes suspicious of his wife, catching her in ambiguous situations with the hotel guests...