The Duvals are an average family in provincial France. He's a veterinary, she's unsatisfied. An eight year old boy, Oliver, and his elder sister Nadine. The classical quartet. Oliver is Elisabeth's, his mother's, dearest. Nadine, out of spite, likes to tease him. One day, Oliver is required instead of his sister, to take her lunch to his ailing grand mother who lives nearby. He goes and does not come back. Kidnapped ? Murdered ? The days go by, the child is definitely reported missing. The mother is in desperation. A young police inspector, Druot, swears to her that he will bring her son back and never give up his investigations...