Between dead-end jobs and disastrous burglaries, "épic" erotic experiences and severe romantic disillusions, "The Apprentices" describes the adventures and misadventures of two friends. The sometimes painful apprenticeship of a daily life where love, friendship or simply the closeness of others is the greatest of riches.
"The Apprentices" is the third film and the second feature that we have made with Pierre Salvadori. The success of this film is the reward for a working partnership that has progressed over the years and which, I hope, will become even stronger in our next film."