Pablo Sterni, a simple insurance salesman, leads an ordinary existence with his wife, Brigitte, and their son. To make ends meet, Pablo cheats Mr. Cannon by making him believe that his collector’s item car – that is never on the road – is insured, whereas he’s actually pocketing the premiums.