With lots on his mind, Max takes off for a long weekend alone in his beach house. Three years after they all fell out, his buddies rock up to spring a surprise birthday party on him there. The surprise is total and Max's welcome nothing less than reserved. He insists on presenting a happy front that rings hollow and lands the whole group in unexpected situations.
Children have grown, babies have been born, priorities have changed. Separations and the ups-and-downs of life... When everybody decides to stop telling their little white lies, what remains of friendship?