After a shattering event, a group of friends decides, in spite of what's happened, to go on vacation beside the sea, just like they do every year.. During the vacation, their friendships, convictions, guilt, and love will be shaken. They must at last lay bare the "little white lies" that they've told, and behind which hide secrets and the truth.