For Philippe, alias Boomer, the passion of tuning is far more important than his wife and his two children. He occupies the major part of his life in equipping his Punto Tuning Cup Diablo of high-powered speakers, with customizing them and with provoking in duel Diego, his sworn enemy, in the weekly competition of tuning. On that Sunday, he is again going to put at stake his honor, during yet another settling of scores.