An instructor for an airline company, Yann Kerbec uses flight simulators to evaluate pilots’ abilities to handle extreme conditions. But Yann has a small problem: he’s afraid of flying, a debilitating panic linked to his birth and which, in his youth, stopped him from following the woman of his dreams to the end of the world.