Thomas, a gentle and lazy man, has always managed to lead the life he chooses without the slightest effort - until the day he finds himself in the street and forced to live in a hostel for the homeless.
This is where he encounters Margaux, who works there but who has above all taken refuge in the premises after a painful love affair.
Forced to work, Thomas thinks he's found the ideal job: male escort. Even this he won't do like anybody else. He will then drag Margaux into a partnership with repercussions as funny as they are unexpected.