Forty-year-old Adrien, a totally immature man, is dumped by thirty-five-year old Maude, who wants to form a family. In an attempt to win back the love of his life, Adrien decides to set up a day care center in the future former conjugal apartment. It's the beginning of an improbable educational experience.