After four years of unsuccessful IVF treatments, Zoé believes she’ll never be able to have children. That is, until the day she accidentally kills a neighbor—which mysteriously makes her fertile! Determined not to let her last chance to get pregnant slip away, this disillusioned woman in her forties transforms into a serial killer in order to keep her egg supply up. Alexandre, a crime reporter for a major daily newspaper, becomes obsessed with a strange series of murders, unaware that he is on the trail of… Zoé, his own wife.