In the wake of a fatal accident that took his girlfriend's life, Clément is consumed with guilt. Though reluctant to seek treatment, he ends up taking his medication when the physical and psychological pain becomes overwhelming. Lara then begins to appear to him in his dreams. Clément desperately clings to these scraps of happiness and becomes addicted to the time he spends with Lara.