Ava is a clown. She’s funny. Free. Confident. One night, as she walks home from her burlesque show with her friends, a man provokes and insults them. Tired of always looking down, Ava talks back and gets beaten up. Ava pretends she isn’t affected but finds out that she was pregnant when she got attacked.