Childhood friends and enthusiasts of violent paintball matches, Louis and Polo are two young cooks in a Normandy inn. Louis loves cooking and dreams of going to Paris, but Polo does everything in his powers to prevent him from doing so, afraid as he is of losing his friend. The outcome of their confrontation will seal each of their fates.