The party that is your 20s. The golden age; an age of invincibility, an age of opportunity, an age to find yourself and an age to lose yourself.
Leatherdaddy is the story of an increasingly bizarre Parisian house party where the self interest of a diverse group of friends becomes a recipe for sin, shame and pain as the night gets darker and they go deeper into the rabbit hole of intoxication.