Léo dreams of smoking cigarettes like David Bowie. It's only natural when you're 10 years old and bored. But better than a rock star on glossy paper, there's Ida, the exuberant neighbor opposite. The one who turns up the music loudly when she gets ready to go out to work. A little visit is necessary.