Manon, a student in an elite business school in Paris, returns to Aubagne, her hometown, to work for summer. Thanks to her mother, a former nurse's aide, she has found a substitute job in a center for elderly, dependant people. Over a summer, Manon, who has always detested her mother's work, will look after the elderly, wash them, feed them, love them, watch them die and not get used to it.