A man roams in a city, as a foreigner to the world. He stops in a square and observes closely the terrace of a restaurant from where a little girl steps out. He looks at her for a long time, as if he knew her, and follows her up to a building into which she rushes. They take the elevator together. She goes to her grandmother's. He hesitates.