Alberto is forty years old. He's always lived with his mother in a building complex dating from the 1980s. He works as a watchman there and only goes out to walk his dog, Lassie. One day, a circus pitches its tents nearby, upsetting Alberto's daily life and stimulating his repressed desire for independence and freedom.