Jeanne and Flore are two sisters in their thirties who love each other and don't resemble each other at all. When Flore, a strong, modest, and courageous woman, learns that her cancer has returned, she sets off with her adored sister, Jeanne, a hypochondriac, loud, and tormented, for the Auvergne countryside.