Bad news hovers above the dark hills of a village. Nineteen-year-old Dekel pays his family a visit after a stint in the army and tries to get over a painful separation. Abandoned and alone, he hopes to find a bit of comfort from Doron and Oudi, his two childhood friends. As the storm threatens above the village hills, doubt about the future of their friendship also increases.