It's summer in the small village of Port à la Duc. On the bridge, thirteen-year-old Morgane drags along Merveille, a little girl, by the hand. Morgane has hidden a telephone under the roof of a little wooden cabin. At the other end of the line: Kevin, her older brother, who has gone to Syria. Ibrahim, Kevin's former friend, also hangs out on the bridge. Together, they will do everything they can to communicate with Kevin.