In the South of France, a young Palestian walks toward a new future. Forced by necessity, he breaks into a house that seems abandoned. But an elderly man, resisting being evicted, is inside keeping watch. This meeting between the two men, which is initially a confrontation, will soon reveal a possible shared hope.