An estate at the edge of the Mediterranean Sea. In a modest caravan put in the middle of towers, Rachel, aged eighty, dreams of returning to her native Algeria. Her son Simon does not want to hear about it. A really rotten family! Will say Stella, her granddaughter. Fortunately, there is a the cheerfulness of Yazid alias Gino and from all the district.