Sandra is ill, she thinks she's dying. She and her boyfriend, Mathieu, are whisked away in an ambulance. The ambulance drivers have no idea where the American Hospital is located in the Parisian suburb of Neuilly. In short, a little comedy about a tragic reality. Some die while others eat. Fortunately for Sandra, she's fit as a fiddle.