During a day in Montpellier, two loving co-workers, delivery men, a brother and sister in a car, an anxious pharmacist and his indulgent customer, a disappointing Tinder date, and a phone-less stroller - so many characters sometimes funny, sometimes sad, and often both - find themselves connected to each other through the streets and the unexpected, across space and time.