The summer holidays, camping, and the sea. As every year, Jean, a fireworks specialist, takes his two daughters, Julie, 8 years old, and Manon, 14 years old, on a motorhome trip following his pyrotechnic performances. Usually, they don't complain, but this summer everything is different: Manon would like to experience her first love story.