Mars 500. A mission to simulate life in total isolation for the 2030 spatial epics. Joana, a French psychologist, undergoes the last tests to find out if she’ll be selected. Private questions mingle with projections of memories and messages from relatives completely made up. Her reactions and emotions are scrutinized.