At the break of day, Pierre leaves Paul. Behind the wheel of his Alfa Romeo, he travels through France, its plains and its mountains, heading in no particular direction. Pierre uses Grindr, the gay social network app, in order to arrange hook ups along the way. But Paul also uses it, the better to keep track of him. After four days and nights of encounters – sexual and non-sexual – will they manage to find each other again?