Daniel is a visual artist lacking inspiration. During his nocturnal wanderings in a place for sexual pleasure, he encounters three prostitutes, each more crazy than the last, when he witnesses a dramatic event... In the depths of this surrealist night, the most extravagant dreams and the darkest fears of Manuela, Divine, and Candice will be revealed. Manuela, a transgender woman with a dark past, runs a nightclub. Divine, a transsexual prostitute, dreams of a so-called "normal" life and of having a family. Candice, a loose woman, dreams of becoming a great singer, but life hasn't been kind to her.