A barely used highway, a condemned hotel, a truck driver from another time. Daphne, a young woman, drives through desert landscapes during the night. She crosses paths with people who seem to know her without being able to name her. Who is Daphne? Could she be a ghost who has come to walk in her past's footsteps?